Het is bijna zo ver

28 augustus 2022 - Strijen, Nederland

¡Buenos días!

Nog een paar dagen werken en dan gaan we samen op reis. We hebben lang uitgekeken naar dit moment. Het leek nog zo ver weg, maar nu is het nog maar zes dagen! Mijn vorige reis naar Andalusië was in 2010 en deze streek heeft een diepe indruk op mij gemaakt. Voor Marco is het de eerste keer. We hebben een flexibel plan in ons hoofd, van wat we willen zien, maar willen ook vooral genieten en even onze langdurige verbouwing thuis uit het hoofd zetten. De reis begin al als we ons dorpje Strijensas uitrijden; we gaan deze reis maken met onze eigen auto.

Ongeveer 2300 kilometer zakken wij af naar het Zuiden. We hebben een paar dagen de tijd om er te komen, dus geen haast. We hopen al volop te kunnen genieten van de reis zelf. Op maandagmiddag 5 september worden wij pas verwacht in Órgiva; een dorp aan de zuidkant van de Sierra Nevada. Een leuke vakantiewoning net buiten het dorp wordt onze vaste plek.

Ik ga jullie heel graag vertellen over wat we daar gaan meemaken en Marco is de gretige fotograaf van ons twee. Hij heeft een paar weken geleden nog een fotografiecursus gevolgd om zijn kennis op te halen en kijkt enorm uit naar de mooie natuur en de interessante architectuur. Hij heeft zijn camera en zijn set lenzen op orde. Laat het maar snel vrijdagmiddag zijn.  ¡Vamos!

Esperamos nuestra aventura con entusiasmo

1. Yvon:
    28 augustus 2022
    Alvast een mooie en veilige reis toegewenst. Geniet !
  2. Elly Van Dijk:
    29 augustus 2022
    Fijne vakantie en veel plezier