Oh nee, nog iets meer dan 18 weken!

28 april 2023 - Strijen, Nederland

Ik ben het beu. Mijn weekje vrij in april, na Pasen, was koud en wisselvallig. We gingen 2 dagen naar Goes, in Zeeland. Nu is het bijna mei en het is nog steeds hetzelfde weer. Ik wil weg! Desafortunadamente tengo que esperar mucho tiempo ("helaas moet ik nog lange tijd wachten"). We gaan zaterdagochtend vroeg op 9 september pas richting Spanje. September! Het lijkt nog zo lang weg. Dan maar weken wegstrepen en hopen dat de tijd vliegt (met warp-snelheid). We hebben weer een vakantiehuis geboekt via http://www.ruralidays.nl

Dit keer gaan we van alles ondernemen vanuit Prado del Rey; een dorp in de buurt van El Bosque en Ronda. In Prado del Rey staat ons 'home away from home' voor 2 weken. Dit keer dus de uiterste westkant van Andalusië, meer aan de kant van Portugal. Het huis is weer van alle gemakken voorzien.

Ik heb al een aantal bezienswaardigheden op mijn verlanglijstje zijn: bijvoorbeeld de steden Ronda en Sevilla. We kunnen es kijken hoe men vakantie viert in de kustplaats Marbella. We gaan zeker naar Gibraltar; waar je wel erg op moet letten dat de apen daar je spullen niet pikken. Lekker sherry drinken en tapas eten in Jerez de la Frontera. En heerlijk wandelen in 'Parque Natural Los Alcornocales'. Ook willen we graag naar Setenil de las Bodegas; waar bijna alle huizen in het centrum uitgehouwen zijn uit 1 grote rotsenrij. Dat lijkt me fascinerend!

setenil de las bodegas

Kortom, genoeg om naar uit te kijken. Geduld is een schone zaak, niet waar?! Ondertussen klussen wij, Bob & Babet de Bouwer, verder om beneden een mooie slaapkamer met en-suite badkamer te realiseren; wat voorheen de horecakeuken en de toilettengroep was.

Valientemente luchamos hacia adelante! (Moedig strijden wij voorwaarts)

¡Hasta luego!

1. Mark:
    29 april 2023
    Leuk om weer iets van jullie op deze manier te horen. Ik kijk uit naar jullie verhalen.